Visita de l’autora MontserRat Cebrián Sabat i antiga mestra de l’escola.

Al mes de Setembre vam tenir la sort de que ens vingués a visitar la nostra estimada MontserRat Cebrián Sabat, qui va ser mestra de la nostra escola i ens va obsequiar amb dos grans llibres perquè els nens de l’escola els puguin llegir a la Biblioteca.

Un d’ells l’ha escrit Montserrat Cebrián conjuntament amb en Toni Solé. I aquest es titula  LA NENA D’IVORI, un passeig per Tàrraco.  Tracta d’una nena i la seva nina articulada, que viu aventures amb parents i amics a la ciutat de Tarragona, llavors anomenada Tàrraco. El personatge està inspirat en una troballa que van fer els arqueòlegs a la Necròpolis de Tarragona, on van trobar el cos d’una nena enterrat amb la seva nina.

També ens va obsequiar amb un exemplar de  POEMES BESTIALS, escrit per Rosa Ayxendri Gairal que tracta sobre poemes de les bèsties del seguici de Tarragona, així com la Mulassa , l’Àliga i la Cucafera entre d’altres. Estem molt contents per la sorpresa i molt entusiasmats per descobrir les aventures de la Vita!

Moltes gràcies per la visita i et desitgem molta sort en el teu camí!