Publicació del llibre “Entre los dos océanos”, de l’alumna Saray Chacón Bermúdez

Voleu embarcar-vos en una aventura sense moure-us del sofà?

La nostra antiga alumna Saray Chacón Bermúdez, la qual viu actualment al Perú, ha publicat recentment el llibre titulat “Entre los dos océanos”, un llibre ple d’experiències pròpies viscudes al Panamà, entre altres ciutats i països.

La seva mare, la Pili Bermúdez Monje, ha vingut a l’escola a fer-nos entrega d’un exemplar. Li agraïm molt que hagi pensat en nosaltres i hagi compartit la gran empresa de la seva filla, animada i amb un especial record a la mestra Rosa García.

Si voleu adquirir-ne un exemplar, cliqueu!!!

Moltes gràcies!

1. Marina Castellarnau

Sempre ens alegrem quan tenim notícies dels nostres antics alumnes, però en aquest cas, a l’alegria se li suma l’admiració i la gratitud.
    Ah! I ja l’he encarregat 🙂 !!!