PORTES OBERTES CURS 22-23

Us convidem a conèixer la nostra escola!!!

Les portes obertes per a visita presencial serà el dijous 3 de març a les 16,30h amb cita prèvia trucant al telèfon de l’escola: 977547807.

Tota la informació de la nostra escola la podeu trobar a la web del centre!

Som una escola petita i familiar amb grans aspiracions de futur per al nostre alumnat.

Formem persones preparades per a la vida.

Treballem de manera individualitzada per a que cada infant arribi al màxim de les seves possibilitats.

Per a nosaltres, el més important és crear un bon clima en tota la comunitat educativa de manera conjunta, cadascú en el seu rol!!!

Treballem les emocions, els valors, l’autoestima, l’empatia, la resiliència, la creativitat, la curiositat pel món que ens envolta, les tradicions i la cultura…

Petit recull d’imatges del nostre alumnat d’educació infantil: PORTES OBERTES