MÚSICA PER A TOTHOM: TWO WORLDS. B.S.O. TARZAN. MARK MANCINA i PHIL COLLINS

Aquest any 2022 s’han complert 110 anys de l’aparició de la història de Tarzan. En un primer moment va aparèixer per capítols en una revista i posteriorment, es va publicar la novel.la. Es va fer tan famós, que també se n’han fet múltiples pel.lícules tant pel cinema com per la televisió.

Aquest va ser el primer Tarzan del cinema mut:

I Johnny Weissmuller, el segon

N’hi ha hagut un total de 22.

La cançó que escoltem pertany a la B.S.O. de la pel.lícula de Disney. La van compondre Mark Mancina i Phil Collins i va guanyar molts premis. Phil Collins és un dels millors bateries de la música rock-pop.

Si voleu més informació i escoltar més cançons, cliqueu al següent enllaç!

B.S.O. TARZAN

I aquí us deixem la cançó amb imatges de la pel·lícula. Fixeu-vos en la importància de la percussió!