MÚSICA PER A TOTHOM: SWEET CHILD OF MINE. GUNS N’ ROSES i versió de POSTMODERN JUKEBOX

Durant 4 setmanes escoltarem el tema de GUNS N’ ROSES titulat Sweet Child of Mine: primer escoltarem la versió que fa el grup de Swing, Jazz i Blues, The Postmodern Jukebox i després la versió original.

Els Postmodern Jukebox són un grup musical d’Estats Units format el 2011 per Scott Bradlee. És un grup que no és fixe, és a dir, els seus components van canviant segons la cançó que toquen. El grup és conegut per adaptar una gran varietat de cançons ( de Lady Gaga, Katty Perry, Michael Jackson…) a diferents estils musicals como el  jazz, el  swing  i el blues.

La cançó és original dels Guns N’ Roses, un grup de hard rock també dels Estats Units que va aparèixer l’any 1985 a Los Angeles (Califòrnia).

Ha estat una de les bandes més famoses a escala mundial, venent aproximadament 90 milions de discs per tot el planeta.

Aquesta cançó és una balada i va ser el primer tema de Guns N’ Roses en arribar al Billboard Hot 100, durant dues setmanes l’estiu de 1988.

Crida l’atenció el riff de guitarra amb què comença la cançó. Un riff, com ja saben els alumnes de sisè, és una frase musical curta que es va repetint i que acostuma a aparèixer al principi de la cançó.