MÚSICA PER A TOTHOM: MONTSERRAT CABALLÉ. O MIO BABBINO CARO

Aquestes setmanes recordarem a la Montserrat Caballé, una de les millors sopranos del segle XX, desapareguda aquest passat 6 d’octubre. Recordem que la veu soprano és la veu més aguda de les dones. A la foto següent, apareix amb el tenor Josep Carreras. Recordeu, que tenor, és la veu més aguda dels homes.

Montserrat Caballé gaudia d’una veu i d’una tècnica vocal prodigiosa. Va cantar les millors òperes per tots els auditoris més famosos del món.

A més a més d’òpera, va voler cantar cançons d’altres estils musicals (com Hijo de la Luna de Mecano o Barcelona, amb Freddy Mercury.

Hem escollit l’ària  O mio babbino caro de Giacomo Puccini (1858-1924).

Si la voleu veure interpretar l’ària, cliqueu aquí:

I si voleu escoltar la cançó interpretada per una nena de 9 anys al programa I’ve got talent, cliqueu aquí: