MÚSICA PER A TOTHOM: L’ESCOLA QUE VOLEM. XIULA

Ja tornem a ser aquí!

Donem la benvinguda a aquest nou curs amb un grup que els més grans de l’escola potser recorden… Són els Xiula amb la seva cançó L’escola que volem. Fa uns anys, vam escoltar el rap Verdura i Peix.  Podeu veure el vídeo de la cançó aquí:

Verdura i Peix

Xiula és un grup d’animació musical de Barcelona format per dos músics i dos educadors socials que han revolucionat l’animació infantil gràcies a cançons amb estils de  hip-hopreggaerumba catalana, dubstep o pop-rock. Són coneguts per crear música per a infants i joves que combina sons adults i lletres reivindicatives per al públic infantil.

Clicant a sota, podeu escoltar la cançó: