MÚSICA PER A TOTHOM: ÉDITH PIAF. LA VIE EN ROSE.

Aquest curs volem fer Història de la Música!

Dedicarem una cançó cada mes a conèixer cantants que han marcat tendència. Començarem ara a l’octubre amb la dècada dels 40 i l’artista escollida és Édith Phiaf, considerada per molts, la millor cantant francesa.

Édith Piaf va néixer a París un 19 de desembre de 1915 i va morir a Grassa, un 10 d’octubre de 1963. Venia d’una família molt humil que no li va poder donar estudis musicals. Tot i així, amb només 15 anys, va decidir que cantaria pel carrer i poc a poc, es va anar convertint en una gran artista.

La cançó que escoltarem és  La Vie en Rose. La podeu escoltar aquí: La vie en rose