MÚSICA PER A TOTHOM: DÈCADA DELS 50. GENE KELLY. CANTANT SOTA LA PLUJA.

No sabem si aquest novembre serà plujós o no… el que sí sabem és que si la pluja ens ha de posar de tan bon humor com a en Gene Kelly, QUE PLOGUI CADA DIA!!!

Gene Kelly, va ser actor, cantant, ballarí, director i coreògraf.  És considerat un dels principals actors de la segona època daurada dels musicals americans. Els nostres alumnes de 5è saben bé el que són els musicals, veritat??? 😉   L’any 1952 va estrenar el musical CANTANT SOTA LA PLUJA, que es considera un dels millors musicals de la història.

Actualment, a Barcelona s’està fent una representació del musical. Es pot veure al teatre Tívoli.

Aquí us deixem el famós fragment que escoltem a l’escola:

vídeo actuació pel.lícula