Descubriu el CODE Club, activitat extraescolar

A l’escola oferim la activitat extraescolar CODE CLUB que consisteix en què persones voluntàries, educadores i col·laboradores compromeses ofereixen una oportunitat única perquè els i les joves aprenguin els fonaments de la programació d’una manera divertida i estimulant a través d’activitats totalment gratuïtes.

Desenvolupen habilitats clau com la resolució de problemes i la creativitat mentre aprenen ScratchPython o HTML/CSS.

Aquests projectes introdueixen de manera gradual conceptes de programació per permetre’ls construir un coneixement a la mida de cadascú. Aprenen a:

• Programar i a fer servir el pensament computacional.
  • Resoldre problemes.
  • Col·laborar i compartir entre iguals.
  • Planificar i dissenyar projectes amb codi.