CERTAMEN LITERARI DE LA DIADA DE SANT JORDI

La tarda del dia 24 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi. Vam comptar amb la participació de tota l’escola i moltíssimes famílies!

Previ a la festa, cada classe va preparar dibuixos, rodolins, contes, poesies, fins i tot un teatre… que vam exposar per tota l’escola.

A les classes, es va celebrar un concurs, els guanyadors del qual van obtenir un diploma i dos llibres per la biblioteca de l’aula!

A més a més, al final del certamen de lectura, dotze alumnes ens van parlar i llegir en la seva llengua d’origen. Va ser molt bonic i enriquidor poder-los sentir!

Si cliqueu  la fotografia podreu veure les fotos del Certamen de Lectura de Sant Jordi: