Accepteu el CHALLENGE???

EL REPTE!!!

Hola famílies!!!

Recordeu que us vam parlar de cantar a casa la cançó NO ENS DESDIBUIXEU?

Ara, a més a més, us proposem un REPTE que ens farà  passar una bona estona a tots els de la família mentre estem confinats a casa i a la vegada, ens animarà a seguir cuidant el medi ambient .

Us proposem que us aprengueu la cançó (tota o bé una part, com vulgueu) i us graveu amb el mòbil!!!

Us torno a deixar un enllaç amb la lletra de la cançó, el vídeo amb la lletra, l’àudio amb la veu i el piano, i també l’àudio amb l’acompanyament de piano sol. Quan ho tingueu, ens ho  envieu a   cantolafloresta@gmail.com    i ho anirem penjant al nostre blog. Així ens veurem i estarem una mica més a prop!!!

1. vídeo

2. lletra

3. àudio cançó

4. cançó instrumental

Vinga, accepteu el repte??? Mares, pares, tota la família!!! A cantar!!!

Ja us vam dir en un altre article  que era  una cançó creada pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals, i com  cada any, la dediquen a un tema d’actualitat. Aquest any parla de la importància de mantenir el nostre planeta net i la cura del medi ambient. Aneu-la escoltant, perquè el dia 5 de Juny, farem una cantada general al pati, juntament amb moltíssimes escoles de Catalunya.