Primers al Certamen Literari de Ponent! Els alumnes de segon guanyen amb “La Bruixa Caramel”.

Benvolgudes famílies,
arrel de la participació de l’escola al Certamen Literari de Ponent, els alumnes de
segon van obtenir el primer premi amb l’elaboració de manera conjunta del conte
«La Bruixa Caramel».
Us deixem unes fotos i un enllaç per tal de que podeu llegir-lo.
Estem molt contents per la feina feta!

CONTE 2N LA BRUIXA CARAMEL

Heading de JUDIT SERRA SEDO

Convidats especials a l’aula: les famílies ens expliquen contes.

Benvolgudes famílies,

Aquest curs hem proposat a les famílies de cicle inicial que vinguessin a l’escola a explicar-nos un conte. A la classe de primer i segon hem estat encantats de rebre la Mari Carmen i la Belén, que ens van explicar una història molt bonica, plena de sentiment i amb una magnífica interpretació.

Moltes gràcies per participar! Ens ha agradat moltíssim!!

Spring is here de JUDIT SERRA SEDO

Descubriu el CODE Club, activitat extraescolar

A l’escola oferim la activitat extraescolar CODE CLUB que consisteix en què persones voluntàries, educadores i col·laboradores compromeses ofereixen una oportunitat única perquè els i les joves aprenguin els fonaments de la programació d’una manera divertida i estimulant a través d’activitats totalment gratuïtes.
Desenvolupen habilitats clau com… Llegeix més»