QUE L’ESCOLA T’ACOMPANYI

El Centre Sant Jaume llença una campanya de sensibilització des de l’òptica de l’èxit escolar. Els infants de Badalona Sud són els principals beneficiaris d’aquesta campanya. Badalona Sud és un territori amb un percentatge significatiu d’absentisme. Els professionals de l’educació coincideixen en la necessitat de difondre i explicar quins són els beneficis d’anar a l’escola.

Diferents agents del territori mostraran el seu compromís amb l’escolarització. S’hi han implicat infants, famílies, docents, educadors, escoles, serveis socials, professionals de la salut, entitats, establiments, comerços i veïns del territori. Es tracta d’una campanya participativa perquè és la comunitat, en conjunt, la que educa.

El contingut de la campanya és el resultat d’un període de consulta realitzat des del Centre Sant Jaume a la comunitat educativa de l’Escola Baldomer Solà, l’Escola Josep Boada i el Col·legi Lestonnac de Badalona. Més d’un centenar de persones han participat en aquesta fase prospectiva, d’escolta i d’intercanvi.