BADACORDES

El Conservatori Professional de Música de Badalona junt amb l’escola Josep Boada ofereixen als alumnes de 3r – 5è de primària la possibilitat d’aprendre un instrument de corda durant l’horari escolar.

És una incentiva innovadora del curs 2017-2018. Mitjançant aquest nou projecte els alumnes de cicle mitjà tenen la possibilitat d’aprende llenguatge musical durant una sessió a la setmana i aprendre violí o viola durant dues sessions setmanals.

El conjunt de corda de l’escola té nom i logotip propis:

Actualment s’ha consolidat la primera etapa del projecte dirigida a nens i nenes de 4t i 5è de primària, que ha abraçat 106 alumnes amb la pràctica d’instruments de corda.

Podeu fer un seguiment de les actuacions dels nostres alumnes al blog següent:

Per al conservatori també ha suposat una obertura cap a camps més socials i de caràcter comunitari, obtenint resultats molt reconeguts amb evidències en els àmbits del coneixement musical, el desenvolupament personal i acadèmic així com l’entorn comunitari dels propis alumnes i les seves famílies.