Teatre en anglès a 2n.

El passat divendres 26 de març, amb motiu de la celebració del ‘English Day’ a la nostra escola, l’alumnat de 2n. va representar una petita obra de teatre relacionada amb Easter (la festa de la Pasqua Anglesa).

Durant tres intenses i emocionants setmanes, l’alumnat amb l’ajut de l’Equip de Mestres de 2n,, va preparar amb molta il·lusió l’obra de teatre.

Primerament, vam triar els personatges i vam començar a estudiar el guió. Seguidament, van assajar diverses vegades. Estàvem molt animats i animades, cada vegada, l’obra agafava millor forma.

En segon lloc, vam realitzar unes precioses diademes que ens serviria per identificar-nos amb els nostres personatges.

En tercer lloc, vam fer l’assaig final. Finalment, vam representar l’obra pel alumnes d’Infantil.

Tots i totes vam quedar ben contents i contentes de tenir aquesta estona per retrobar-nos amb els més petits de l’escola.

Gràcies per la vostra atenció i estimació al llarg de la representació. Fins a la propera!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *