Per Carnaval tot s’hi val!

Hola famílies!

Aquesta setmana ha estat d’allò més divertida. Voleu saber-ne més?

El passat divendres l’alumnat de sisè i el rei Carnestoltes van iniciar la gresca i la xerinola… Van preparar un pregó i unes consignes que tant alumnat com mestres hem seguit:

• Dilluns, per començar la festa, podíem venir vestits de pallassos, equilibristes, faquirs o malabaristes.
  • El segon dia de la setmana tots els animals tenien gana, vam venir disfressats de bestioles i vam gaudir fent cabrioles.
  • Fades, bruixes, nans, dracs i més…Així tots ben divertits, el dimecres de personatges de contes vam venir vestits.
  • Defensors de la justícia, salvadors del dia a dia, noies i nois per dijous vam venir de superherois.
  • El divendres ens hem disfressat com nosaltres hem volgut. Com diu la dita: Per Carnaval, tot s’hi val, però que no costi un dineral!

Aquest matí hem acabat la festa amb una bona desfilada i un solet que enamorava. Alumnat i mestres ho hem donat tot: ballant, cantant, animant…

Mireu quines fotos més xules i quin goig fèiem!