El Torrent de Colobrers

El dilluns 14 de novembre els alumnes de 5èA vam anar d’excursió al Torrent de Colobrers.

La sortida consistia en una activitat sensorial. Durant el recorregut que vam realitzar, des de l’escola fins al Torrent de Colobrers, vam posar tots els nostres sentits en la natura per poder connectar plenament amb ella.

Va estar una activitat fantàstica i molt interessant de la mà de la Montse i el Josep, uns grans professionals. Ells ens van ensenyar molt sobre la fauna i la flora del nostre entorn, vam veure molts tipus de plantes i vam poder observar i escoltar diferents ocells. Fins i tot vam poder veure un porc senglar petit!

Va ser una excursió molt atractiva. Ens ho vam passar genial!