Els nens i nenes d’infantil, en concret d’I4, durant el tercer trimestre han fet circuits, jocs tradicionals i cooperatius i la tècnica d’Aucouturier per estimular i desenvolupar la seva psicomotricitat. Se’ls hi ha proporcionat diferents recursos i materials per poder fer circuits divertits i originals per treballar l’equilibri i la lateralitat. Durant la realització dels jocs, els infants han treballat en equip i han après a respectar les normes del joc. S’ho han passat molt bé!!


