Trobada Alumnat Nouvingut

Ahir els alumnes nouvinguts van realitzar una sortida a l’Escola Calvet d’Estrella per fer una trobada de convivència amb més nens i nenes nouvingudes de diferents escoles de Sabadell, entre elles: l’escola Roureda, l’escola Pau Casals, l’escola Joanot Alisanda, l’escola Calvet d’Estrella i la nostra escola, Joan Maragall.

Durant aquesta trobada vam portar a terme diverses activitats:

La primera d’elles va ser una presentació personal de cadascun d’ells, en la qual sortien al davant del mapa del món i s’havien de presentar dient el seu nom, la seva edat, el seu país d’origen i l’escola a la qual pertanyen.

La segona activitat la vam realitzar al pati de l’escola on els alumnes, primerament van esmorzar i, posteriorment van tenir una mica de temps lliure per jugar amb el material què hi disposaven.

La tercera activitat va tenir lloc a l’interior de l’escola on els alumnes nouvinguts de l’escola Calvet d’Estrella ens van representar una obra de teatre molt divertida relacionada amb la llegenda de sant Jordi.

La quarta activitat, la vam fer a la biblioteca de l’escola, en aquesta es va jugar al joc de l’Olívia, es van realitzar parelles i es van repartir cartonets (com els del Quinto però amb imatges de vocabulari). Mentre que un alumne anava cantant les paraules, la resta mirava el seu cartó per veure si tenia la imatge relacionada amb la paraula que havia cantat, fins a completar una línia o el cartó sencer per cantar Quinto!

Va ser una sortida molt emotiva i enriquidora per a tots els infants, van passar un munt de coses entre les quals es van despertar molts sentiments i sensacions. L’alumnat estava molt content i emocionat.