Tradijoc 2023

Participem en el Tradijoc 2023 a Flix, una trobada intercomarcal de jocs tradicionals i populars.  Hi assistim des de l’any 2008 juntament amb l’alumnat dels instituts de Flix, Julio Antonio (Móra d’Ebre), Terra Alta (Gandesa) i Mare de Déu del Portal de Batea.  El Tradijoc ja forma part de la programació anual del nostre Centre, esdevé una eina de cohesió, inclusió i dinamització cultural. El nostre alumnat l’espera amb moltes ganes  i per això us volem donar les  gràcies als organitzadors: al grup de treball del Tradijoc, @flixinstigram @ajuntamentflix. Fins l’any vinent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *