Proporcionem a l’alumne tot un ventall de recursos que fan possible, per una banda el procés de desenvolupament i aprenentatge adaptat a les seves necessitats específiques i per l’altra la seva inclusió familiar, social i laboral.
L’escola té concertades cinc aules repartides en els nivells de primària i secundària, ampliada a alumnes majors de 16 fins a 21 anys.
Modalitats d’escolarització
Primària
Se segueixen dues línies de treball: una més acadèmica i una altra més funcional. En la línea més acadèmica el treball es fonamenta en el desenvolupament del llenguatge comprensiu i expressiu, les habilitats instrumentals bàsiques de lectura, escriptura, numeració i càlcul i l’autonomia personal i social.
En la línea més funcional, el treball es fonamenta en l’adquisició de les competències de comunicació en grup, el seguiment d’instruccions i els hàbits d’autonomia personal.
Secundària
Els objectius principals d’aquesta etapa són el desenvolupament personal i social cap a la vida adulta i l’adquisició d’habilitats prelaborals.
El treball es fonamenta en l’adquisició de les competències bàsiques i de models de comportament que facilitin la seva inclusió social, mitjançant el progrés personal i la funcionalitat dels aprenentatges, orientats tant com sigui possible cap a la seva professionalització.
Escolaritat compartida
El treball es fonamenta en l’adquisició de les competències corresponents al nivell maduratiu i acadèmic de l‘alumne/a establertes en el seu Pla Individualitzat elaborat en coordinació entre l’EAP, el tutor/a del centre ordinari, i el tutor/a del Centre.