Fisioteràpia

Es treballa en sessions individuals o en petits grups segons les necessitats i habilitats motrius  Les sessions de fisioteràpia van dirigides a afavorir, en tota la seva globalitat, l’evolució neuromotriu de l’alumnat partint de les seves capacitats físiques i habilitats psicomotores per tal de donar funcionalitat al moviment, controlar la postura corporal, estimular i potenciar el desplaçament i, en definitiva, afavorir el seu benestar i autonomía.

A més de les eines i tècniques propies de la fisioteràpia es treballa a l’aula multisensorial la respiració, relaxació i estimulació dels sentits amb la finalitat de desenvolupar al màxim les seves capacitats d’obertura  al món de les sensacions i emocions.

S’organitzen setmanes sensorials al voltant d’un centre d’interés programat pel grup format per diferents professionals del centre: fisioterpéuta, logopeda i la psicóloga i monitores del centre Ocupacional de l’Associació.

Es coordina amb els altres professionals de l’escola. Assessorant a les tutores i educadores. Es coordina amb altres professionals externs a l’escola que tinguin relació amb l’alumne/a, neuròlegs, metges, monitor de teràpia amb gossos, monitors de piscina, etc. i orienta a les famílies per a poder fer un treball conjunt.