Patis inclusius amb INS Julio Antonio
22/06/26Aquest curs hem participat en els Patis Inclusius, una iniciativa compartida amb l’Institut Julio Antonio.
Alguns alumnes de la nostra escola han compartit estones de joc i lleure amb els alumnes de 1r d’ESO de l’institut, on els alumnes de 3r d’ESO han dinamitzat les activitats. Han estat trobades molt divertides i enriquidores.
Com a escola d’educació especial, ens fa molta il·lusió formar part de projectes com aquest, que ens permeten compartir, conèixer-nos millor i fer que la inclusió sigui una realitat.
Ha estat una experiència molt positiva per a tothom. Gràcies a l’Institut Julio Antonio per fer-ho possible. Esperem repetir ben aviat!

