Patis inclusius amb INS Julio Antonio

Aquest curs hem participat en els Patis Inclusius, una iniciativa compartida amb l’Institut Julio Antonio.

Alguns alumnes de la nostra escola han compartit estones de joc i lleure amb els alumnes de 1r d’ESO de l’institut, on els alumnes de 3r d’ESO han dinamitzat les activitats. Han estat trobades molt divertides i enriquidores.

Com a escola d’educació especial, ens fa molta il·lusió formar part de projectes com aquest, que ens permeten compartir, conèixer-nos millor i fer que la inclusió sigui una realitat.

Ha estat una experiència molt positiva per a tothom. Gràcies a l’Institut Julio Antonio per fer-ho possible. Esperem repetir ben aviat!