Naturescola – Petits anelladors

Gràcies al projecte NaturEscola liderat pel CdA Flix hem tingut la possibilitat d’anellar ocells, conèixer com s’utilitza una guia d’aus, observar ocells amb binocles i de reconèixer-los i conèixer les seves característiques. A més a més, vam acabar la jornada fent un taller de construcció de caixes niu amb fusta (i ens les van regalar!). Tot amb l’alumnat de 4t. de Primària de l’Escola Enric Grau Fontseré de Flix.

Quin dia més productiu hem tingut i que bé ens ho hem passat tots/es junts. Gràcies per fer-ho possible @CdAFlix i @escolaFlix

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *