Anelladors d’ocells

Ahir els alumnes de l’Aula 2 van realitzar diferents activitats a la Reserva Natural de Sebes. Gràcies al projecte NaturEscola del CdA de Flix, hem tingut la sort de ser anelladors d’ocells per un dia.
Juntament amb els alumnes de 4t de primària de l’escola Enric Grau Fontseré de Flix, hem anellat ocells, hem observat les diferents variants d’ocells de la zona i construït caixes niu.
També hem comptat amb dues alumnes de la nostra escola de l’Aula 5, la Bali i la Hayat, que han fet de monitores, dinamitzant i dirigint les activitats. Moltes gràcies al CdA i a l’escola de Flix per aquest dia tan complet!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *