Projectes Cicle Mitjà

3r curs “EL MEU CARRER”

Durant les últimes setmanes els i les alumnes de tercer hem realitzat el projecte interdisciplinari “El meu carrer”. Hem pogut situar al mapa de Mollerussa els carrers on vivim cadascun/a de nosaltres i també esbrinar què podem trobar a cada carrer (comerços, vivendes, empreses…).
Des de l’àmbit artístic hem pogut elaborar una rèplica de la placa del nostre carrer, amb el nom del carrer i l’escut de la nostra ciutat.
Cada alumne/a va decidir què volia treballar del seu carrer segons el nom d’aquest, alguns van fer una
biografia, altres van fer un itinerari, una auca… Després de buscar informació a diverses fonts, vam elaborar un cartell amb la informació recopilada i vam exposar-ho davant de la resta de companys/es de la classe.
Ens ha agradat molt realitzar aquest projecte, hem après molt sobre la nostra ciutat i els noms dels carrers on vivim. I sobretot hem gaudit molt elaborant el pòster i fent la presentació oral davant de la classe.

Clicant a la fotografia podreu veure totes les imatges de l’elaboració.

4t curs LA MUNTANYA QUE PARLA

Projecte interdisciplinari d’aula del primer trimestre.

A partir de la lectura en veu alta d’una novel·la, ens endinsem a la trama del relat i participem activament en la resolució d’aquesta a través d’activitats d’aprenentatge relacionades amb la lectura.

Atents perquè aquesta activitat pot incitar a la lectura de més llibres a casa. Els pares i mares podeu administrar la dosi de llibres als vostres fills i filles que més us convingui. En cas de dubte consulteu el vostre llibreter.