Festa major de Mollerussa

El passat cap de setmana dels dies 20, 21 i 22 de maig vam celebrar la festa major de Mollerussa. El nostre alumnat va participar en el torneig de futbol 7 del divendres i en el torneig d’escacs del dissabte.

La participació va ser un èxit, amb 100 alumnes de la nostra escola com a protagonistes.

En el torneig de futbol 7 vam confeccionar 7 equips mixtes des de 1r fins a 6è de Primària. Cada categoria tenia un entrenador per als seus equips i el Toni Mateus, coordinador del Pla català de l’Esport a l’escola, com a responsable i organitzador general.

Vam obtenir uns magnífics resultats als partits, però el millor de tot va ser l’ambient que vam crear de companyonia i diversió que vam viure plegats durant tot el dia. A destacar també l’abundant i sorollosa presència de les famílies del MIP a les grades del municipal animant en tot moment el nostre alumnat.

Respecte el torneig d’escacs del dissabte, la nostra escola va comptar amb la participació de 2 equips.

Un dels equips va guanyar força partides i l’altre es va emportar un trofeu com a equip amb més participació femenina.

Va ser una matinal d’escacs molt divertida i amb presència de molts equips vinguts de les terres de Lleida.

Feu clic a la foto per veure més imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *