EXPOSICIÓ DEL CONTE IL.LUSTRAT “BRAÇOS OBERTS”

Els alumnes de 5è durant el segon i part del tercer trimestre han treballat el conte il·lustrat “Braços Oberts” d’Antonio Rubio durant les sessions de llengua catalana.

Així doncs, han descobert i han après les parts i la composició d’un conte il·lustrat. A més, s’han extret quins eren els objectes literaris del conte i els han elaborat amb material reciclat, donant èmfasi a la creativitat i la imaginació.

Finalment, han realitzat la presentació i l’exposició a la Biblioteca Municipal de Mollerussa amb la resta d’escoles, instituts i llars d’infants de la ciutat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *