DENIP 2023

El 30 de gener, coincidint amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, se celebra el dia escolar de la no violència i la pau.

El DENIP reivindica una educació per la pau, la tolerància, la solidaritat i el respecte als drets humans. En aquest dia, els centres educatius es comprometen com a defensors de la pau i la convivència entre persones de diferent procedència i maneres de pensar. És per això que avui a l’escola hem celebrat aquest dia amb un seguit d’activitats proposades.

Al matí, cada aula, en un DIN-A4, ha creat i ha decorat una frase o dibuix, referent a la pau i la no-violència, per enganxar al mural de l’entrada.

A la tarda, s’ha realitzat la celebració de tot l’alumnat de l’escola conjuntament amb:

• Lectura del manifest de la pau per part de l’alumnat de 6è.
  • Tots els alumnes de l’escola en rotllana al pati, han cantat la cançó “VAIG APRENDRE” de Manu Guix, treballada prèviament a l’aula.
  • Finalment, s’ha creat el símbol de la pau, amb la unió de tots els infants, marcat, per poder fer una foto aèria.

Us deixem un vídeo resum.