P5-PROJECTE MOLLERUSSA

El passat dimecres dia 23 de març, l’alumnat de P5 vam fer una ruta turística, caminant, per la nostra petita ciutat i gran poble, MOLLERUSSA. Vam anar identificant diferents edificis i espais característics de la ciutat (el Camp de Futbol, el Centre de Salut, les piscines, el Centre Cultural, la Biblioteca, els Mossos D’Esquadra, etc.); tot fent parada a l’Ajuntament, on vam poden entrevistar a l’alcalde, Marc Solsona, el qual ens explicà la interessant història de Mollerussa.

Tot quedà recollit en un petit treball de Camp que l’alumnat anava realitzant en les aturades als diferents punts marcats.
Vam gaudir i conèixer una mica més la nostra ciutat.

Us deixem amb un petit recull de fotografies d’aquesta interessant part del nostre PROJECTE.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *