Visita al museu Olímpic i estadi Lluís Companys

L’alumnat de cicle superior vam anar el passat divendres d’excursió a Barcelona. L’estiu passat es van celebrar els jocs olímpics així que era l’ocasió perfecta per fer una visita al museu Olímpic i a l’Estadi Lluís Companys que va ser l’utilitzat per les olimpíades del 92′. Els nens i nenes van poder veure moltes medalles, torxes olímpiques, sabatilles esportives, trofeus i tot de material usat durant la història d’aquestes. Vam conèixer la història de l’Estadi Olímpic i experimentar amb el taller de Goalball, esport paralímpic que ens va agradar molt. L’alumnat de cicle superior va poder copsar la realitat que tenen alguns esportives amb deficiències visuals.