Videoconferència amb la Núria Vilanova de l’INFO K

El passat dimecres vam tenir l’oportunitat de gaudir d’una videoconferència amb la Núria Vilanova la presentadora de l’INFO K. Amb altres escoles de Catalunya i a partir del projecte de Canal de Reporters, vam poder conèixer una mica més sobre el món del periodisme  i a més, vam veure les instal·lacions de la televisió pública de Catalunya, platós on estaven rodant en directe, el lloc on preparen les notícies i sobretot el plató de l’Info K i la gent que hi treballa. Un món diferent i únic que ens va agradar molt i el qual posem en pràctica a petita escala amb MIP TV. A part d’això, vam poder interactuar amb la Núria fent-li dues preguntes que vam preparar a classe i per últim, vam conèixer-la més i vam comprovar que és una excel·lent presentadora però també persona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *