APRENEM A SER MAGS EN EL PROJECTE DE LA MÀGIA

La darrera setmana els infants han descobert i han gaudit d’activitats molt màgiques, educatives i divertides arran del Projecte d’Escola “La Màgia”. A més, hem aprofitat per disfressar-nos de mags perquè ens ho va ordenar el Sr. Carnestoltes i la seva comitiva d’alumnes de 6è.

Durant la setmana hem pogut fer experiments màgics, matemagia, murals relacionats amb mags, manualitats, tallers de robòtica màgica, aprendre a fer trucs amb cartes, descobrir missatges secrets amb pintura màgica, escriure les nostres pòcimes, dissenyar un lapbook per recollir tot el que hem après, i molts més… Finalment, hem vist un gran espectacle de màgia amb un mag de veritat que ens ha deixat bocabadats.

Ens ho hem passat d’allò més i bé!!! Mireu el recull d’imatges!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *