ÚLTIM DIA D’ESCOLA: AIGUA, RIALLES I DIVERSIÓ.

El passat divendres vam viure un d’aquells dies que es recorden amb un gran somriure 😊: l’últim dia d’escola va ser una festa plena de moments màgics, aigua refrescant i molta alegria compartida.

Els infants van gaudir d’un matí ben especial: una gran festa d’espuma:  va convertir el camp del Bojan en un mar de bombolles i rialles. Tots i totes, equipats amb banyadors i tovalloles 🩱🩳🧼, s’ho van passar d’allò més bé saltant, ballant i deixant-se cobrir per la màgia de l’escuma.

A més, vam comptar amb inflables d’aigua 🏰💧 que van fer les delícies dels més petits i també dels més grans, ideal per combatre la calor i acomiadar el curs amb molta energia positiva ⚡☀️.

Per arrodonir la jornada, cada classe va compartir un pica-pica 🍉🥪🍪 conjunt amb els seus mestres. Va ser un moment emotiu per tancar el curs, brindar pels aprenentatges, les amistats i tot el que hem compartit durant aquests mesos. Un espai per acomiadar-nos, agrair i començar a somiar en les vacances que ja tenim aquí 🌴⛱️🌞.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut