4t. La 6ª SETMANA VERDA

Els nens i nenes de 4t hem viscut la 6ª Setmana Verda de l’escola plena de bons moments, on ens hem conscienciat de la necessitat de cuidar la natura i el nostre entorn.

El dilluns van fer el taller “De cabàs en cabàs…” on vam jugar amb un parxís gegant dedicat a compartir idees per cuidar el medi ambient; com fer una compra responsable o donar una segona vida als residus, …

El dimarts vam apendre a com gestionar els residus amb el taller “Tamquem el cicle”. I també amb el taller “Stop soroll, fem salut” ens vam conscienciar del soroll que generem a l’escola mesurant els decibels dels diferents espais amb uns sonòmetres.

El dimecres vam sortir al riu Llobregat a observar com estava aquest espai de natura que tenim tant a prop. Vam recollir residus i els vam portar a reciclar. Va ser la nostra contribució a la conservació del medi.

I divendres vam fer una escapadeta a la fira de la Candelera per comprar bulbs. Els plantarem i els cuidarem a l’escola.

Us agrada el nostre cartell de la 6ª Setmana Verda?

(Cliqueu al cartell per a veure les fotos)