Visitem les nostres bèsties

Com cada any els alumnes de 1r, 2n i 3r d’Ed. Infantil ens agrada visitar les bèsties de la nostra vila.
Els nens i nenes de P-3 estaven bocabadats amb el Camell i cal dir que no van tenir gens de por.
La classe del Cuc van veure la seva mascota i es van ficar dins de la bèstia per imaginar que la portaven en el Correfoc.
Els alumnes de P-5 també van gaudir molt de les explicacions que ens van fer sobre els Gegants i els seus vestits nous estrenats la darrera diada de Sant Jordi.
També hi havia l’Entxuscat que ens va sorprendre amb les seves urpes i les seves ales!
Moltes gràcies per deixar-nos conèixer millor aquests amics nostres que tant ens fan gaudir a les festes del poble!!