Jocs Florals per Sant Jordi

Benvolgudes famílies,

Volem informar-vos que la celebració dels Jocs Florals de la nostra escola serà el dia 23 d’abril a la tarda.

A les 15h els familiars dels alumnes podreu entrar per la porta del pati del carrer Rafael Casanova. L’acte dels Jocs Florals començarà a les 15:15h.
Un cop finalitzat l’acte, els alumnes pujaran a les classes amb els seus tutors i els pares els recollireu a la porta habitual de sortida.
Us demanem que abans d’anar a recollir els vostres fills col·laboreu en la recollida de cadires que hi haurà al pati.

Enguany la tarda de portes obertes serà el dijous 26 d’abril. A les 16:30 podreu entrar a les aules a recollir els alumnes i visitar l’escola per veure els treballs, projectes i altres feines que hem anat fent durant el curs.
L’escola romandrà oberta fins les 17:30h.

Us esperem a tots amb il·lusió.

Atentament

El Claustre de mestres