Draw my life: Camilo

Els nens i nenes de , han realitzat un Draw my Life, que consisteix a dibuixar a mà la vida de personatges famosos amb dos simples instruments: un retolador i una pissarra blanca.

Els alumnes han hagut de buscar informació sobre el cantant escollit, “Camilo”. Després, han seleccionat els fets que consideren més importants de les diferents etapes de la seva vida i han fet un guió on els exposen aquests fets de forma cronològicament ordenada, coherent i entretinguda. També, han fet un petit storyboard on esquematitzar els dibuixos que farien a cada part.
Més tard, es va enregistrar les mans dibuixant i la veu en off dels nens i nenes. Finalment, els mestres l’han editat i us conviden a veure’n el resultat.

Desitgem que us agradi!