L’escola avui, dimarts, 17 d’octubre del 2017 ens tornem a concentrar de manera pacífica i cívica davant el nostre centre de treball, com molts i moltes ciutadans/es de Catalunya, com a mesura de rebuig a l’empresonament polític dels presidents de l’ANC i Ómnium Cultural, Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, acusats d’un presumpte delicte de sedició per les mobilitzacions del 20 i el 21 de setembre passat.
Ens tornem a concentrar com ja ho vam fer el passat 2 d’ octubre, en rebuig de les càrregues policials, ara denunciant que a Europa hi ha presos polítics, ben aprop: a l’Estat Espanyol.
Volem expressar de nou el nostre rebuig, indignació i determinació i mostrar la nostra solidaritat i suport amb els dos presos polítics Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, amb les seves famílies i les entitats que representen.
I ho manifestem amb silenci i tristor però també convençuts que només junts i ferms, des del civisme podrem vèncer aquesta barbàrie.
I repetim el que vam dir fa quinze dies:
Nosaltres volem continuar acompanyant al País on ens porti, i de manera pacífica, però fortament i clarament continuar defensant el que és nostre, i protegint en el nostre cas concret com a Consorci Sant Gregori, els més vulnerables.
” Ens mantindrem fidels per sempre més al servei d’aquest poble “ ( Salvador Espriu ).
Manifest compartit amb tots els serveis del Consorci Sant Gregori.

