El 25 de maig i a la celebració de la Festa de la Primavera, es van inaugurar a l’entrada del Consorci Sant Gregori, uns espais lúdics i terapèutics amb l’objectiu principal de millorar la qualitat de vida dels nostres alumnes i de les seves famílies.
El Laberint Terapèutic Ofereix un espai d’introspecció i calma a residents, famílies i treballadors del centre.
El laberint consta d’una única entrada que coincideix amb la sortida, per tant, el camí és el mateix tant per entrar com per sortir. No hi trobem camins falsos, sinó que és un únic camí que ens porta al centre. D’aquesta manera s’elimina l’estrès o la por que podria sorgir a no poder sortir.
Facilita una experiència sensorial a l’aire lliure en un entorn controlat i sense variables imprevistes
El Jardí de les Olors neix amb l’objectiu d’oferir un espai als nostres alumnes i residents, les seves famílies i els treballadors del Consorci a on es pot respirar tranquil·litat i experiències sensorials
Es un espai on es pot gaudir dels diferents estímuls que ens pot aportar la naturalesa i en concret les plantes aromàtiques. Consisteix en un espai on hi podrem trobar diferents plantes aromàtiques i medicinals, com també altres plantes de flors boniques com les petúnies.
El Jardí de les Olors ofereix un espai on realitzar una activitat conjunta família-usuari que pot aportar beneficis emocionals i psicològics
Tant el “Laberint Terapèutic” com “El Jardí de les Olors” estan estretament lligats a la metodologia d’intervenció del CSG, l’estimulació bàsica i sensorial d’A. Fröhlich, i la teoria de la integració sensorial de Jean Ayres.

