EL MÓN DE LES OVELLES
12/03/26Descobrim el món de les ovelles. Visitem el Mas Marcè per fer un taller d’elaboració de recuit i experimentar amb la llana.
… Llegeix més»
Descobrim el món de les ovelles. Visitem el Mas Marcè per fer un taller d’elaboració de recuit i experimentar amb la llana.
… Llegeix més»
A l’aula de les Orenetes continuem explorant noves maneres d’acompanyar l’aprenentatge de l’alumnat… Llegeix més»
Anticipar vol dir donar una visió general del que volem portar a terme i aconseguir en un període de temps determinat. Anticipar és donar forma al temps, fer previsible el que vindrà i donar seguretat al present.… Llegeix més»
Els dilluns a l’aula el #joparticipo … Llegeix més»
A l’aula dels Blauets hem treballat com es fa el pa, els seus ingredients i el seu procés. Finalment, hem fet una sortida a Castelló d’Empúries, juntament amb l’aula de les Orenetes. … Llegeix més»
Durant el curs a l’aula de Martinets treballem l’estimulació sensorial com a eina educativa, ja que permet afavorir el desenvolupament global a partir de l’experiència directa amb l’entorn. Aquest tipus d’estimulació permet als alumnes anar construint el seu aprenentatge a través dels sentits i així… Llegeix més»
La CoCoBE actua amb un enfocament preventiu, educatiu i comunitari, entenent la convivència i el benestar com una responsabilitat compartida de tota la comunitat educativa… Llegeix més»
A l’aula de Picots, la ciència es viu amb tots els sentits.… Llegeix més»
Treballar els conceptes matemàtics a partir de materials manipulatius i tangibles permet dur a terme un procés d’ensenyament i aprenentatge significatiu i funcional… Llegeix més»
Comentaris recents