El fil que ens ha unit

Arribem al final del curs i mirem enrere el fil que hem anat teixint dia a dia. Un fil ple de nusos, de colors, de moments compartits a l’aula, a les diferents activitats, a les festes compartides, al pati, al carrer,  a les sortides…

Aquest curs el fil s’ha estirat, s’ha cargolat, de vegades s’ha embolicat… però mai s’ha trencat, perquè entre tots l’hem cuidat.

Ara toca fer una pausa, descansar i agafar forces. El fil no s’acaba aquí: a la tornada el seguirem teixint, amb la mateixa il·lusió de sempre.

Bon estiu a tothom!!! Ens retrobem al setembre!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>