Bones Festes

Des de l’escola us volem desitjar a tots, molt Bones Festes!!!!! Aquí teniu el nostre petit regal en forma de vídeo i postal de Nadal!!!

Festa de Nadal

Ahir va ser un dia molt especial i ple d’emocions a l’escola, vam celebrar la festa de Nadal,  vam fer un reconeixement a la nostra companya Lorena, i també ens vam acomiadar de la Maribel. Ella és una persona plena d’alegria, un terretrémol, un cul… Llegeix més»

Projecte ASPACE 2021

Ja hem arribat el final del projecte dirigit a les entitats que formem part de la Confederación ASPACE, per tal d’avançar en la implementació i l’ús de les tecnologies per a l’alumnat amb NESE. El projecte ha estat coordinat i dinamitzat per part de la comissió Cultura Digital – TAC del centre d’educació.… Llegeix més»

Una mirada amb molt a dir

Des de logopèdia, a la Judit, se li ha creat un calendari d’anticipació de les activitats que realitza a l’escola. Amb aquest sistema se li han ampliat les activitats en les quals ella pot fer alguna tria, com per exemple quin video vol mirar, a quin racó de la sala sensorial vol anar…… Llegeix més»

Bon dia a tothom!!!

A l’aula 3 ens agrada molt l’activitat que fem tots junts a primera hora del matí. Tots formem part de l’activitat, sigui d’una manera o una altra. Tots expliquem allò que hem fet el cap de setmana o la tarde del dia d’abans. Un cop ens… Llegeix més»

Un clic per a l’escola

Tots els professionals i alumnes de l’escola, volem donar les gràcies a totes aquelles persones que van col·laborar en la campanya que va portar a terme Amazon “Un clic para el cole”.… Llegeix més»

“Castaween”

Avui a l’escola hem celebrat la festa de “CASTAWEEN”. Ha estat una festa molt divertida on hem barrejat la tradició de la Castanyada amb una altra tradició que fa uns quants anys va arribar de fora, Halloween.
Totes les aules hem preparat uns mòbils decoratius amb… Llegeix més»