SORTIDA AL ZOO

El dia 23 de febrer vam anar d’excursió al Zoo com a cloenda final del projecte escolar Els Animals.

Van poder veure els diferents tipus d’animals treballats en el projecte. Els alumnes van observar com els hi donaven de menjar als pingüins, com es barallaven els goril·les, la grandària d’un elefant, la solemnitat d’un rinoceront i la immensitat dels hipopòtams.  Tot i tenir moltes ganes de conèixer els lleons en persona, la desil·lusió va ser en arribar a la gàbia i adonar-se que no hi eren perquè estaven fent feines de manteniment.

Ara bé…Van al·lucinar amb les serps,  els cocodrils i els galls d’indis que corrien per tot el Zoo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *