Sortida al Cosmocaixa

El dia 20 de desembre com a tancament del projecte escolar del primer trimestre Experiments, un grup d’alumnes juntament amb dos mestres van fer una sortida per visitar El Museu de la Ciència, Cosmocaixa.
sortida-cosmocaixa-iii

En primer lloc, ens adreçarem a fer un recorregut per les instal·lacions:

El bosc inundat. Els alumnes varen poder veure una petita reproducció de la vida amazònica. Biodiversitat. (Animals i plantes). Passejaren sota la pluja, caminaren per sota els arbres i gairebé tocaren els animals, sobre tot els ocells que no estaven engabiats.

sortida-cosmocaixa-ii sortida-cosmocaixa-i

El Bressol de la Humanitat. Principals descobertes arqueològiques i paleontològiques que ens explicaren l’evolució de la espècie humana. Visualitzant cranis, mapes, eines, organització social, etc.

La sala polivalent amb tot tipus d’experiments científiques referits a la llum, les forces, la electricitat, l’aigua, etc. On els alumnes interaccionaven jugant amb els fenòmens científics.

Per últim i com a cloenda, van entrar al Planetari on gaudirem de la exposició:  Hi ha vida més enllà del Sistema Solar? Va ser allò que més els va agradar. Era la primera vegada que veien una projecció en 3D!!

Entusiasmats amb la proximitat i realitat de les imatges, feia molt accessible la comprensió del visionat.

Aquesta sortida, com d’altres, s’emmarca dins de un dels principals objectius escolars. Normalitzar la vida dels nostres estudiants donant-los-hi la possibilitat de realitzar activitats integradores en el entorn educatiu i social.