SETMANA CULTURAL I SANT JORDI

El passat 22 d’Abril vam celebrar, la festa gran de l’Alzina, el dia de Sant Jordi.

El dies previs a la festa, i com cada any, es va dur a terme la setmana cultural, algunes de les activitats previstes es van haver d’anular per culpa de la pluja, però vam poder realitzar el cross amb una gran participació per part dels joves del centre i altres activitats s’han deixat pendents per poder fer-les a final de curs.

Cada unitat va escollir un valor i va estar treballant tant des del mòdul, com a les aules i al taller al voltant d’aquest valor, preparant tot allò que desprès van exposar a les paradetes del dia de Sant Jordi on es va poder gaudir de l’exposició de cadascun dels grups i es va veure reflectida la gran feina que s’havia fet.

Cal destacar també, que aquest any s’ha celebrat dins del marc de la setmana cultural, el II concurs de microrelats, en el que han participat els joves del centre, els professionals i també s’ha obert el concurs, als alumnes dels instituts del poble. A la festa de Sant Jordi es van donar els premis als guanyadors tant del concurs com del cross.

Us deixem algun imatge del dia de la festa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *