DIA DE LA PAU I NO VIOLÈNCIA

Dilluns 30 de Gener, dos alumnes del C.E. l’ALZINA, van anar a l’IES Ramón Casas i Carbó (Institut de referència de les unitats docents), juntament amb un educador i una mestra de l’escola a fer una xerrada informativa – taller a alumnes de 3r ESO  amb motiu de la celebració del dia de la Pau i No violència-, com es realitza des de ja fa aproximadament 5 anys.

La xerrada va tenir una durada d’una hora i estava emmarcada en un conjunt de tallers i de xerrades que ofereix l’IES a tots els alumnes i on participen diferents entitats del poble.

A la xerrada es va parlar del nostre centre, de quines activitats educatives hi ha, quin tipus de centre és i què comporta està ingressat en un centre tancat de justícia juvenil .

Els dos alumnes van explicar la seva experiència dins d’un centre tancat de justícia juvenil, quines avantatges i inconvenients  hi ha per estar privat de llibertat i van donar una sèrie de missatges positius als alumnes que assistien a la xerrada.

Aquesta  experiència es va valorar com a molt positiva i enriquidora tan pels alumnes que escoltaven com per als alumnes que van poder anar a fer la xerrada. L’experiència va ésser tant positiva que es va acordar poder fer, en un futur, més col·laboracions entre l’Institut Ramón Casas i Carbó i el Centre Educatiu l’Alzina.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *