Contes del món

Explicar contes és una activitat essencial per iniciar els alumnes  en l’art de la paraula i  la creativitat de la llengua,  amb moments màgics de descoberta d’emocions i sentiments.

Si a més a més, podem apropar-nos a diferents cultures i maneres de viure al voltant del món a partir d´històries diferents, encara serà més enriquidor . Per tant, a les aules  3 i 4  hem començat a llegir “Els contes del mon”.

Cadascún dels contes porta un treball personal i forma part del llibre de contes que escriu  cada alumne.