CONCURS POSTALS DE NADAL 2020

En aquest curs tant especial, l’escola, amb més força que mai, ha tornat amb el seu tradicional concurs de postals nadalenques.
Està esdevenint un any molt especial, com tots vosaltres sabeu, per això des de l’escola ens ha fet molta il·lusió reprendre aquesta activitat, potenciant la vessant més lúdica i gaudi de l’àrea de Visual i Plàstica.
Tots (alumnes i mestres) hem dedicat moltes forces i temps en realitzar les nostres postals de Nadal.

En primer lloc, hem dedicat una sessió a experimentar amb les diferents tècniques pictòriques i l’ús de materials diversos (colors, retoladors, pastels, aquarel·les i plantilles).

En segon lloc, cada un dels alumnes, de manera lliure, va decidir què volia pintar i com ho volia fer. Ha estat força  entretingut i s’han fet amb molt d’afecte, malgrat que en un principi algú semblava no posar-li massa entusiasme, l’empenta i l’ajut dels companys d’aula i Mestres, s’ha conclòs amb la participació de gairebé tots els nostres alumnes.

La dedicació i l’esforç ha valgut la pena si veiem el resultat final. Tots plegats hem aconseguit presentar unes 50 postals, exposades al “hall” de l’edifici principal del C.E L’Alzina. Posteriorment els professionals del centre han votat les tres millors postals de Nadal. Aquests joves tindran un petit obsequi per part del centre. Però des d’aquí us volem donar les gràcies a TOTS per la vostra participació. Heu demostrat que sou uns autèntics artistes…

Amb aquest carrussel de postals, l’escola del C.E. L’Alzina us desitja Molt Bones Festes i un Pròsper any 2021!!!